Reklamáció
Szállítás előtt gondosan ellenőrizzük az összes árut, ha továbbra is hibát észlel, kövesse az alábbi lépéseket:
- Az árut a kézbesítéstől számított 24 hónapon belül igényelheti.
- Készítse el a rendelési számot, a számlát és a hibaleírást, és küldjön el mindent az info@vfstyle.hu címre, beleértve a vezeték- és keresztnevét is.
- Panasztételt a telefonszámon is megteheti +420 774 000 510.
- A panaszt a lehető legrövidebb időn belül (legkésőbb 30 napon belül) kezeljük.
Panasz nyomtatványok:
- A hiba elhárítása új termék vagy hiányzó alkatrész szállításával
- Sérült termék javítása
- Az áru hibájával arányos kedvezmény
- Elállás az adásvételi szerződéstől
Min nem panaszkodhatok?
- Az áruk normál használat mellett kopottak
- 2. minőségű áru, ami pont emiatt a hiba miatt került leárazásra